خرید رتبه شرکت چه مزایایی دارد؟
نوشته شده توسط : ثبت یکتا

برای اخذ رتبه شرکت، باید در ابتدا شرکت خود را ثبت کنید و برای ثبت شرکت اقدام کنید. در همه استان های کشور، مراحل ثبت شرکت یکسان می باشد و فقط باید مراحل پیچیده اداری را برای آن طی کنید و زمان زیادی برای آن بگذارید. اگر وقت و زمان برای شما ارزش دارد و نمی خواهید این زمان را در ادارات دولتی هدر دهید، می توانید انجام این مراحل و ثبت شرکت خود را به ثبت شرکت قانونمداران یکتا بسپارید و به راحتی شرکت خود را ثبت کنید و اخذ رتبه بندی شرکت را انجام دهید. بعد از ثبت، باید کد اقتصادی شرکت را دریافت کرده و اقدام به اخذ پلمپ دفتر نمایید. در این میان افراد هستند که برای افزایش سرعت کار خود، اقدام به خرید رتبه شرکت می کنند و به شرکت هایی که در خرید و فروش رتبه شرکت نیز فعالیت می کنند، مراجعه می کنند.

درصورت نیاز به خرید رتبه شرکت، شرکت قانونمداران یکتا در زمینه خرید و فروش رتبه فعالیت می کند و می تواند شرکت های مناسب و مطمئنی را به شما معرفی کند.

برای خرید و فروش رتبه شرکت پیمانکاری یا شرکت مشاوره ای قیمت های متفاوتی وجود دارد که این تفاوت قیمت، در تفاوت رتبه شرکت ها می باشد. همانگونه که در مطلب رتبه بندی شرکت های پیمانکاری و شرکت های مشاور توضیح داده ایم، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری در 5 گرید و رتبه بندی شرکت های مشاوره ای در 3 گرید قرار می گیرد که هر چه عدد رتبه کمتر باشد، رتبه بهتر است.

خرید رتبه شرکت - ثبت یکتا

مزایای خرید و فروش رتبه شرکت

  • برای اینکه شرکتی بتواند در مناقصه دولتی شرکت کند، باید در ابتدا برای شرکت خود، گواهینامه صلاحیت پیمانکاری دریافت کند.
  • کسی که اقدام به خرید رتبه می نماید، با اطلاع کامل از توان مالی و فنی و هم چنین رتبه بندی شرکت می تواند به راحتی شرکت مناسب خود را برای انجام پروژه اخذ کند.
  • رتبه بندی شرکت در میان رقبا در زمینه صنعت و حرفه های مختلف می تواند نقاط ضعف و قوت آن ها را بهتر نشان دهد.
  • شرکت های برای اینکه بتوانند با سایر موسسات، سازمان های دولتی و شرکت های مختلف قرارداد منعقد کنند، باید برای ثبت و اخذ رتبه اقدام کنند. در صورتی که شرکت ثبت رتبه را انجام ندهد، نمی تواند با مراکز دولتی عقد قرارداد نماید.

 

ثبت شرکت قانونمداران یکتا با کارشناسانی با تجربه و متخصص در زمینه ثبت شرکت، رتبه بندی شرکت، ثبت تغییرات شرکت، خرید رتبه شرکت، خرید و فروش شرکت، اخذ رتبه پیمانکاری و ... آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد.





:: برچسب‌ها: ثبت شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: